Fastholdelse og
personalegoder

BRUG FOR AKUT HJÆLP NU?
RING PÅ TLF:

2463 9591

Attraktive medarbejdere kræver attraktive arbejdspladser

Det danske arbejdsmarked kan se frem til en hård international konkurrence, historisk lave arbejdsløshedstal samt små ungdomsårgange.

Trivsel og tilfredshed er ikke kun om et spørgsmål om kantineordning og faste mødetider. Lederne spiller en større og større rolle i forbindelse med glæden ved at gå på arbejde og føle sig anerkendt. De fleste ansatte sætter pris på, at der er plads og forståelse for deres fritids- og familieliv. Og de unge på arbejdsmarkedet har helt andre tilgange til jobbet end det, den ældre årgang har lagt vægt på.

Sammen med LUNDQUIST Human Resource kan din virksomhed få sat gang i dialogen om trivsel og tilfredshed på jobbet og få valgt de optimale løsninger – naturligvis afstemt efter virksomhedens og medarbejdernes behov.

Disse prioriteringer gælder ikke kun store virksomheder. Også de mindre virksomheder og brancher, som ikke tidligere i samme grad har haft fokus på medarbejdernes sundhed og velfærd, kan få stor glæde af at prioritere initiativer, og mange af dem kan gennemføres uden, at det koster virksomheden ret meget.

LUNDQUIST Human Resource's eksempler på hvad der gør en arbejdsplads attraktiv:

  • Udarbejdelse af trivselspolitik
  • Fysisk- og psykisk arbejdsmiljøinitiativer (lovpligtig APV)
  • Anerkendelse og motivation
  • Balance mellem arbejds- og privatliv
  • Forebyggende stresshåndtering
  • Fleksible lønpakker
  • Goder med bruttoløntræk
  • Fleksibel arbejdstid
  • Hjemmearbejdsplads
  • Sundhedstjek
  • Fitnessordning
  • Sundhedsforsikringer
  • Massageordning
  • Sunde mad- og frugtordninger
  • Vægttab- og kostvejledning
  • Rygestopkursus
  • Firma- og familiearrangementer

Har du brug for hjælp til fastholdelse og personalegoder?